Historie

1965
1965

Van Slooten introduceert rolletjes Autodrop in de vorm van autobandjes. Elk dropje is verpakt in een papiertje met daarop gekke en verrassende weetjes.

Autodrop maakt voor het eerst dropjes in de vorm van auto’s. Hiermee worden de dropjes en snoepjes ook niet meer in rolletjes verpakt, maar in zakjes. Onder andere de Kever, Cadillac en Dubbeldekker zijn er vanaf het begin bij. Zo lekker, ’t zou verboden moeten worden!

1987
1987
1998
1998

Op Koninginnedag krijgt Beatrix van Autodrop een bijzonder cadeau: een uitdeelzak Wegwerkertjes. Om uit te delen natuurlijk!

We blijven in koninklijke stemming. Autodrop maakt Gouden Koetsjes, ter ere van het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima.

En er gebeurde in 2002 nog meer! Voor het eerst verpakt Autodrop haar dropjes en snoepjes in de wel bekende doosjes. Met ook heel veel nieuwe smaken, zoals Total Loss en Dropdonders.

2002
2002
2004
2004

Het zoete leed dat Autodrop heet. Drs. Klammevoet begint een Anti-Autodrop lobby. Want zo lekker, 't zou verboden moeten worden!

Prinsjesdag en hoeden, het is elk jaar weer spannend welke prachtexemplaren er te zien zijn. Dit jaar droeg SP-kamerlid krista van Velzen een wel erg smakelijke hoed, ingelegd met Autodropjes!
En dit was in 2005 nog niet genoeg. Dit jaar komt er ook een nieuwe droplijn die van zichzelf vindt dat hij verboden moeten worden. Vanaf nu zijn alle snoepjes in de vorm van auto’s en alle dropjes in de vorm van verkeersgerelateerde typetjes.

2005
2005
2010
2010

Tijd voor een nieuw logo en nieuwe slogan: Autodrop, absurd lekker! Het begin van een nieuw absurd tijdperk met absurde reclamefilmpjes en de kleur roze.

Autodrop is nu ook te vinden op social media. Like jij ons al op Facebook?
Naast deze nieuwe media introduceren we dit jaar ook compleet nieuw snoepjes en dropjes: namelijk met vloeibare vulling. Een ongelooflijke smaaksensatie!

2011
2011
2015
2015

De alom bekende slogan komt weer terug. Zo lekker, 't zou verboden moeten worden!

En dit was nog niet alles. Autodrop introduceert dit jaar ook de Ritsers, een verrassende combinatie van drop en chocolade. Ritsen ging nog nooit zo lekker!

Bewuster snoepen met de nieuwste Autodrop: Cadillacs en Dubbel Dekkers met 30% minder calorieën.

2019
2019
2021
2021

Ervaar een nieuwe smaaksensatie door Opgevoerde Autodrop. Deze wagens met zachte vulling brengen je naar de hoogste versnelling van smaak: Overdriven veel smaaak! Nog intenser dan een gemiddeld snoepje en... vegan. 

Naast de succesvolle ‘Cadillacs’ lijn en de mixenlijn ‘Total Loss’ lanceert Autodrop een derde nieuwe lijn, genaamd Proefritje. Bij deze productrange gaat het om verrassen: opvallende en ontzettend lekkere on-trend smaken die je nog niet eerder bent tegengekomen in het snoepschap! Deze heerlijke snoepjes zijn mocktail-busjes in de smaken Mojito, Piña Colada en Sex on the Beach! Je kunt gerust de weg op, want ze zijn 0.0 en vegan.

2023
2023